دانستنی ها

علت یکسره کارکردن یخچال دوو

علت یکسره کارکردن یخچال دوو

یکی از برندهای معتبر در تولید لوازم‌خانگی، برند دوو می‌باشد که در ایران به دلیل کیفیت بالای محصولات استقبال خوبی از این برند شده است. یخچال دوو از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است، اما مانند هر برند دیگری ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شود که باید تعمیر آن را به تکنسین‌های حرفه‌ای سپرد. یکسره کارکردن یخچال دوو یکی از مشکلاتی است که در برخی از یخچال‌های دوو اتفاق بیفتد. اگر یخچال شما نیز این مشکل را دارد، با ما همراه باشید تا دلیل این اتفاق را متوجه شوید و در صورت بروز چنین مشکلی آن را به نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو بسپارید.

 

یکسره کارکردن یخچال دوو به چه معناست؟

اصطلاح یکسره کارکردن یخچال دوو به این معناست که خاموش و روشن شدن یخچال به‌صورت اتوماتیک صورت نمی‌گیرد و موتور یخچال در تمام طول شبانه‌روز کار می‌کند و خاموش شدن در کار نیست. یکسره کارکردن احتمال آسیب رسیدن به موتور را افزایش می‌دهد و یخچالی که موتورش آسیب ببیند، نیاز به هزینه بالا برای تعمیر دارد و یخچال کیفیت همیشگی را نخواهد داشت پس اگر یخچال شما یکسره کار می‌کند، دراسرع‌وقت به نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو مراجعه کنید.

دلایل یکسره کارکردن یخچال دوو

موارد زیادی می‌تواند دلیل یکسره کارکردن یخچال دوو باشد که تعمیر آن نیاز به افراد حرفه‌ای دارد. برخی از دلایل اتوماتیک کار نکردن یخچال در ادامه لیست شده‌اند:

  • گاز یخچال کم شده است.

شایع‌ترین دلیل را می‌توان در کمبود گاز یخچال جست‌وجو کرد زیرا اگر گاز کم باشد، میزان خنک‌کنندگی یخچال کم می‌شود و موتور مدام کار می‌کنند تا دمای یخچال را کاهش دهد. این مورد تنها باید توسط افراد حرفه‌ای تعمیر شود که نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو این مشکل را به هزینه کم برطرف خواهد کرد.

  • موتور یخچال معیوب است.

احتمال معیوب بودن و خراب‌شدن موتور و کمپرسور یخچال وجود دارد. این امر سبب داغ شدن زیاد موتور می‌شود و یخچال دمای مناسب را نخواهد داشت. اگر این دو مورد با هم در یخچال دوو وجود داشت، مشکل اتوماتیک کار نکردن یخچال دوو را تنها در این مورد باید جست‌وجو کرد.

  • سالم بودن درب یخچال را بررسی کنید.

اگر درب یخچال خوب بسته نشود و پلاستیک‌های دور در آن ایراد پیدا کرده باشند، سرما از یخچال خارج می‌شود و همین امر سبب می‌شود که موتور یخچال برای پایین آوردن دما مدام کار کنند و روشن باشد. بررسی این مورد را می‌توان به تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو سپرد تا دراسرع‌وقت در محل حاضر شوند. احتمال معیوب بودن برد الکترونیکی یخچال وجود دارد. یخچال‌های ساید باید ساید به برد الکترونیکی مجهزند که تمام عملکرد یخچال توسط آن کنترل می‌شود. معمولاً در یخچال‌های دوو این برد کمی آسیب‌پذیر است و احتمال خراب‌شدن آن وجود دارد و یکی از دلایل یکسره کارکردن یخچال را می‌توان معیوب شدن برد الکترونیکی دانست. اگر یخچال ساید باید ساید دوو شما با این مشکل روبه‌رو است، نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو با ۱۷ سال سابقه آماده ارائه خدمات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *