دانستنی ها

علت عدم سرما یخچال و ساید بای ساید دوو

عدم سرما یخچال و ساید دوو

یخچال با سرما خود کارایی دارد، اما اگر این‌چنین نباشد موادی که در یخچال نگهداری می‌شوند، در معرض فاسد شدن قرار دارند. یخچال و ساید باید ساید دوو از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، اما ممکن است که دراین‌بین با مشکلاتی روبه‌رو شوند که سرد نکردن یخچال یکی از همین مشکلات است.

دلایل زیادی منجر به سرد نکردن یخچال دوو می‌شود که برای رفع آن نیاز به حضور تکنسین ماهر و مجاز است. در ادامه به برخی از دلایلی که علت عدم سرما یخچال و ساید باید ساید دوو می‌باشند، اشاره کرده‌ایم.

 

دلایل عدم سرما یخچال دوو و ساید باید ساید دوو

بررسی مشکلات یخچال دوو و سرد نکردن آن را باید به افراد حرفه‌ای سپرد تا از آسیب‌های جدی‌تر جلوگیری به عمل آید. البته برخی از دلایل ساده نیز می‌تواند سبب این مشکل شود که ما در ادامه مهم‌ترین دلایلی که به عدم سرما یخچال و ساید باید دوو مربوط می‌شود را بررسی کرده‌ایم.

  • دمای یخچال دوو تنظیم نیست.

دوو یک برند معتبر است که برای فصل‌های سردوگرم سال درجه‌های خاصی را در نظر گرفته است و اگر دمای یخچال به‌خوبی تنظیم نشده باشد، یخچال سرمای مناسب را نخواهد داشت.

پس بهتر است، در زمان بروز چنین مشکلی ابتدا درجه یخچال را بررسی کنید و اگر مشکل نداشت به بررسی گزینه‌های دیگر بروید.

  • حجم مواد غذایی موجود در یخچال زیاد است.

اگر حجم مواد غذایی که در یخچال نگه‌داری می‌کنید، زیاد باشد میزان خنک‌کنندگی و سرمای یخچال کاهش پیدا می‌کند و همین امر بر سلامت یخچال تأثیر منفی می‌گذارد. اگر مواد غذایی را خارج کردید ولی بازهم یخچال سرما نداشت، تکنسین‌های ماهر نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو را در اولین فرصت فرا بخوانید تا مشکل یخچال به‌خوبی بررسی و حل شود.

  • لاستیک درب یخچال معیوب است.

معیوب بودن لاستیک درب یخچال سبب خارج‌شدن سرما می‌شود و یکی از دلایل مهم سرما نداشتن یخچال و ساید باید ساید دوو می‌باشد زیرا در این صورت درب یخچال بسته نمی‌شود.

  • کمپرسور یخچال دوو باید بررسی شود.

کمپرسور نقش اصلی در سردکردن یخچال را دارد زیرا گاز را به مایع تبدیل می‌کند که در نتیجه این کار، دمای یخچال سرد باقی می‌ماند پس اگر کمپرسور معیوب شده باشد، یخچال و سایدبای‌ساید دوو سرما نخواهند داشت. برای رفع این مشکل باید تکنسین حرفه‌ای را فرا بخوانید تا مشکل را بررسی و آن را رفع نماید.

  • گاز یخچال دوو از مقدار موردنیاز کمتر است.

وجود گاز در یخچال بسیار حیاتی است و دمای پایین آن به دلیل وجود گاز می‌باشد. اگر گاز یخچال نشت پیدا کند و یا به هر دلیل مقدار آن کمتر از حد معمول باشد، یخچال سرما نخواهد داشت و باید آن را افزایش داد. اگر نسبت به این مورد بی‌توجه باشید، کمپرسور مدام کار می‌کند و در نتیجه آن کمپرسور می‌سوزد.

  • احتمال معیوب بودن کندانسور یخچال دوو وجود دارد.

کندانسور و لوله‌های آن در حین کارکردن موتور و کمپرسور یخچال گرم هستند و در خنک‌کردن یخچال و کاهش دمای آن نقش دارند، پس اگر موتور کار کند ولی کمپرسور گرم نیست، دلیل سرما نداشتن یخچال و ساید باید ساید دوو را می‌توان در معیوب بودن کندانسور جست‌وجو کرد.

رفع هرکدام از این موارد را به نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز تخصصی لوازم‌خانگی دوو بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *