دانستنی ها

علت صدا و لرزش بیش از حد لباسشویی دوو

علت لرزش لباسشویی دوو

لباسشویی یکی از ضروری‌ترین نیازهای هر خانه به‌حساب می‌آید که توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌گردد. برند دوو در تولید ماشین لباسشویی نیز خوش درخشیده است، اما این ماشین مانند ماشین‌های تولیدی تمام برندها ممکن است، در برخی از مواقع در حین کارکردن با لرزش و صدای زیاد همراه باشد که باید سعی کنید، سریعاً آن را تعمیر نمایید.
آنچه مهم است، تعمیر ماشین لباسشویی دوو توسط تکنسین‌های های حرفه‌ای است که نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو با کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. با ما همراه باشید تا شما را با دلایل لرزش و صدا بیش از حد ماشین لباسشویی بوش و راه‌های رفع آن آشنا کنیم.

 

آشنا شدن با دلایل صدا و لرزش شدید ماشین لباسشویی دوو و راه‌های رفع آن

هر مشکل و ایرادی که در عملکرد لوازم‌خانگی برقی ایجاد می‌شود، نیاز به بررسی دقیق دارد زیرا دلایل مختلفی می‌تواند سبب بروز عیب‌وایراد در وسیله شود. این گفته در صدا و لرزش زیاد ماشین لباسشویی دوو نیز صدق می‌کند و موارد متعددی را می‌توان برای آن ذکر کرد که در ادامه به مهم‌ترین‌های آن اشاره کرده‌ایم.

1. فنرهای دیگ لباسشویی آسیب‌دیده است.
فنرهای دیگ لباسشویی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. این فنرها سبب محکم نگه‌داشته شدن دیگ به پایه لباسشویی می‌شوند در نتیجه زمانی که لباسشویی روشن است، لرزش‌ها و نوسانات به‌خوبی کنترل می‌شوند و لباسشویی بدون صدا و لرزش کار خود را انجام می‌دهد.
اما اگر فنرهای دیگ دچار آسیب شده باشند، این کار به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و زمانی که لباسشویی روشن است، صداهای ناهنجار همراه با تکانه‌های شدید به گوش خواهد رسید.
نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو در کمترین زمان و با قیمتی کاملاً مناسب آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.
2. پایه‌های لباسشویی دوو به‌خوبی تنظیم نشده‌اند.
یکی دیگر از دلایل رایج در صدا و لرزش ماشین لباسشویی نامیزان بودن و تراز نبودن پایه‌های لباسشویی است. خود شما می‌توانید پایه‌ها را تراز کنید و پس از تراز کردن آن ها را به‌واسطه قفلی که بر روی پایه وجود دارد، محکم کنید. اگر این کار را انجام دادید، اما بازهم صدا و لرزش قطع نشد، بهتر است تعمیرکار را خبر کنید.
3. لباسشویی دوو تراز نیست.
برای تراز بودن لباسشویی دوو باید از وسیله مخصوص این کار استفاده کنید تا نتیجه کار دقیق باشد. برای تراز کردن و رفع لرزش و صدا در لباسشویی پیچ ترنسلیت که در قسمت پشتی لباسشویی تعبیه شده است را باز کنید.
4. بار و لباس‌های موجود در لباسشویی زیاد است.
هر ماشین لباسشویی ظرفیت خاصی دارد پس به هیچ دلیلی بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی استفاده نکنید زیرا در هنگام شست‌وشو سبب تولید صدا و لرزش می‌شود و همچنین لباس‌ها به‌خوبی شسته نمی‌شوند، ضمن اینکه امکان آسیب به دیگر قسمت‌های ماشین لباسشویی دوو را فراهم می‌آورد.
هرکدام از این دلایل باید توسط تکنسین‌های ماهر رفع گردد که نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی دوو با یک هزینه کم و دراسرع‌وقت با کادری ماهر نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *